Reial decret llei 3/2024, de 4 de juny, de mesures de promoció de l'ús del transport públic col·lectiu terrestre per part dels joves per als viatges fets en el període estival del 2024.
Ordre AUC/531/2024, de 21 de maig, per la qual es crea l'Oficina Consular Honorària a Ahmadabad, amb categoria de Consolat Honorari, a la República de l'Índia.
Ordre AUC/532/2024, de 21 de maig, per la qual es crea l'Oficina Consular Honorària a Hyderabad, amb categoria de Consolat Honorari, a la República de l'Índia.
Ordre AUC/533/2024, de 21 de maig, per la qual se suprimeix l'Oficina Consular Honorària, amb categoria de Viceconsulat Honorari d'Espanya, a Saint-Pierre-et-Miquelon, a la Col·lectivitat Territorial de Saint-Pierre-et-Miquelon de la República Francesa.
Reial decret 517/2024, de 4 de juny, pel qual es desplega el règim jurídic per a la utilització civil de sistemes d'aeronaus no tripulades (UAS) i es modifiquen diverses normes reglamentàries en matèria de control a la importació de determinats productes respecte a les normes aplicables en matèria de seguretat dels productes; demostracions aèries civils; lluita contra incendis i recerca i salvament i requisits en matèria d'aeronavegabilitat i llicències per a altres activitats aeronàutiques; matriculació d'aeronaus civils; compatibilitat electromagnètica dels equips elèctrics i electrònics; Reglament de l'aire i disposicions operatives comunes per als serveis i procediments de navegació aèria, i notificació de successos de l'aviació civil.
Reial decret 518/2024, de 4 de juny, pel qual es modifica el Reial decret 902/2022, de 25 d'octubre, pel qual s'aprova la concessió directa a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla d'ajudes per a la modernització d'empreses privades de transport de viatgers prestadores de serveis de transport per carretera i d'empreses privades que intervenen en el transport de mercaderies per carretera, en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència -finançat per la Unió Europea- Next Generation EU.
Reial decret 519/2024, de 4 de juny, pel qual es modifiquen el Reial decret 1074/2021, de 7 de desembre; el Reial decret 1118/2021, de 21 de desembre; el Reial decret 449/2022, de 14 de juny, i el Reial decret 1011/2022, de 5 de desembre, pels quals es regula la concessió directa de subvencions en matèria turística, en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència.
Reial decret 520/2024, de 4 de juny, pel qual es modifica el Reial decret 988/2021, de 16 de novembre, pel qual s'aprova la concessió directa d'ajudes a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla per a l'execució de diverses accions de reforç de la connectivitat en polígons industrials i centres logístics, en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència.
Reial decret 521/2024, de 4 de juny, pel qual es modifica el Reial decret 989/2021, de 16 de novembre, pel qual s'aprova la concessió directa a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla d'ajudes per a l'execució del programa d'emissió de bons digitals per a col·lectius vulnerables, en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència.
Reial decret 522/2024, de 4 de juny, pel qual es modifica el Reial decret 990/2021, de 16 de novembre, pel qual s'aprova la concessió directa d'ajudes a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla per a l'execució de diverses actuacions de millora de les infraestructures de telecomunicacions en edificis, en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència.
Agència Estatal Butlletí Oficial de l'Estat
Avda. de Manoteras, 54 - 28050 Madrid