Reial decret 773/2023, de 3 d'octubre, pel qual es regulen els coadjuvants tecnològics utilitzats en els processos d'elaboració i obtenció d'aliments.
Reial decret 774/2023, de 3 d'octubre, pel qual es modifiquen el Reial decret 1130/2003, de 5 de setembre, pel qual es regula el règim retributiu del cos de secretaris judicials, i el Reial decret 2033/2009, de 30 de desembre, pel qual es determinen els llocs tipus adscrits al cos de secretaris judicials a efectes del complement general de lloc, l'assignació inicial del complement específic i les retribucions per substitucions que impliquin l'exercici conjunt d'una altra funció, per donar compliment a l'acord entre l'Administració de l'Estat i el comitè de vaga de lletrats de l'Administració de justícia.
Reial decret 775/2023, de 3 d'octubre, pel qual s'actualitza el règim retributiu de les carreres judicial i fiscal, de conformitat amb la Llei 15/2003, de 26 de maig, reguladora del règim retributiu de les carreres judicial i fiscal, per donar compliment a l'acord entre l'Administració de l'Estat i els representants de les associacions professionals de les carreres judicial i fiscal.
Agència Estatal Butlletí Oficial de l'Estat
Avda. de Manoteras, 54 - 28050 Madrid