Us trobeu en

Suplement en llengua catalana del BOE: Dijous 11 de desembre de 2025, Sup. 297

I. Disposicions generals

MINISTERI D'AFERS EXTERIORS, UNIÓ EUROPEA I COOPERACIÓ

  • Reial decret 1121/2025, de 10 de desembre, pel qual es regula la concessió directa de subvencions per a cooperació internacional al desenvolupament sostenible per la Secretaria d'Estat de Cooperació Internacional del Ministeri d'Afers Exteriors, Unió Europea i Cooperació.

MINISTERI DE LA PRESIDÈNCIA, JUSTÍCIA I RELACIONS AMB LES CORTS

  • Reial decret 1122/2025, de 10 de desembre, pel qual es modifica l'Estatut de l'Agència Estatal de Recerca, aprovat mitjançant el Reial decret 1067/2015, de 27 de novembre.

  • Reial decret 1123/2025, de 10 de desembre, pel qual es modifica l'Estatut de l'Entitat Pública Empresarial de Sòl (SEPES), aprovat pel Reial decret 1525/1999, d'1 d'octubre.

  • Ordre PJC/1424/2025, de 9 de desembre, per la qual s'estableixen els continguts mínims dels programes de formació sanitària específica i les condicions per a l'expedició i l'homologació del certificat de formació sanitària de les persones treballadores del mar.

MINISTERI D'HISENDA

  • Ordre HAC/1425/2025, de 9 de desembre, per la qual es despleguen per a l'any 2026 el mètode d'estimació objectiva de l'impost sobre la renda de les persones físiques i el règim especial simplificat de l'impost sobre el valor afegit.

MINISTERI D'INDÚSTRIA I TURISME

  • Reial decret 1132/2025, de 10 de desembre, pel qual es modifiquen el Reial decret 1118/2021, de 21 de desembre; el Reial decret 449/2022, de 14 de juny; i el Reial decret 1011/2022, de 5 de desembre, pels quals es regula la concessió directa de subvencions destinades al finançament de les estratègies de resiliència turística per a territoris extrapeninsulars, en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència.

MINISTERI D'AGRICULTURA, PESCA I ALIMENTACIÓ

  • Correcció d'errades del Reial decret 916/2025, de 14 d'octubre, pel qual es modifiquen diversos reials decrets en matèria de política agrícola comuna.

MINISTERI DE POLÍTICA TERRITORIAL I MEMÒRIA DEMOCRÀTICA

  • Reial decret 1134/2025, de 10 de desembre, pel qual es regula la concessió directa d'una subvenció a la Comunitat Autònoma d'Aragó per al finançament d'inversions a la província de Terol que afavoreixin la generació d'activitat econòmica en aquesta província.

MINISTERI D'ECONOMIA, COMERÇ I EMPRESA

  • Resolució de 9 de desembre de 2025, de la Subsecretaria, per la qual es publica l'Acord del Consell de Ministres de 9 de desembre de 2025, pel qual s'aprova l'addenda de simplificació al Pla de recuperació, transformació i resiliència.

MINISTERI DE CIÈNCIA, INNOVACIÓ I UNIVERSITATS

  • Resolució de 27 de novembre de 2025, de la Secretaria General d'Universitats, per la qual es publica l'Acord del Consell de Ministres de 25 de novembre de 2025, pel qual s'estableix el caràcter oficial de determinats títols de doctor o doctora i la seva inscripció en el Registre d'universitats, centres i títols.

  • Resolució de 27 de novembre de 2025, de la Secretaria General d'Universitats, per la qual es publica l'Acord del Consell de Ministres de 25 de novembre de 2025, pel qual s'estableix el caràcter oficial de determinats títols de màster i la seva inscripció en el Registre d'universitats, centres i títols.

MINISTERI PER A LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL I DE LA FUNCIÓ PÚBLICA

pujar

Agència Estatal Butlletí Oficial de l'Estat

Avda. de Manoteras, 54 - 28050 Madrid