Reial decret llei 12/2025, de 28 d'octubre, pel qual s'adopten mesures urgents de reactivació, reforç i prevenció en el marc del Pla de resposta immediata, reconstrucció i rellançament davant dels danys causats per la depressió aïllada en nivells alts (DANA) en diferents municipis entre el 28 d'octubre i el 4 de novembre de 2024.
Ordre HAC/1197/2025, de 21 d'octubre, per la qual s'aprova el model 185 «Declaració informativa mensual de cotitzacions d'afiliats i mutualistes» i s'estableixen les condicions i el procediment per a la seva presentació.
Ordre HAC/1198/2025, de 21 d'octubre, per la qual s'aprova el model 240 «Comunicació de l'entitat constitutiva declarant de la declaració informativa de l'impost complementari», el model 241 «Declaració informativa de l'impost complementari» i el model 242 «Autoliquidació de l'impost complementari» i s'estableixen les condicions i el procediment per a la seva presentació.
Reial decret 968/2025, de 28 d'octubre, pel qual es regula la concessió directa de subvencions a diverses entitats per a la capitalitat cultural de Barcelona.
Reial decret 969/2025, de 28 d'octubre, pel qual s'estableixen els criteris que defineixen els processos irreversibles i d'alta complexitat de cures que formen l'àmbit d'aplicació de la Llei 3/2024, de 30 d'octubre, per millorar la qualitat de vida de persones amb esclerosi lateral amiotròfica i altres malalties o processos d'alta complexitat i curs irreversible.
Ordre ISM/1199/2025, de 23 d'octubre, per la qual es modifica l'Ordre TAS/2865/2003, de 13 d'octubre, per la qual es regula el conveni especial en el sistema de la Seguretat Social.
Decret 8/2025, de 27 d'octubre, de la presidenta, de dissolució de l'Assemblea d'Extremadura i de convocatòria d'eleccions.
Agència Estatal Butlletí Oficial de l'Estat
Avda. de Manoteras, 54 - 28050 Madrid