Us trobeu en

Suplement en llengua catalana del BOE: Dilluns 15 de juny de 1998, Sup. 2

I. Disposicions generals

CAP DE L'ESTAT

  • REIAL DECRET LLEI 4/1998, de 22 de maig, pel qual es concedeix a la Confederació Hidrogràfica del Guadalquivir un crèdit extraordinari de 4.500.000.000 de pessetes per finançar actuacions derivades de la ruptura de la bassa de residus de la mina d'Aznalcóllar, i s'autoritza aquest organisme autònom a efectuar operacions d'endeutament fins a aquest import.

  • REIAL DECRET LLEI 5/1998, de 29 de maig, pel qual es dicten regles per al reconeixement de la jubilació anticipada del sistema de la Seguretat Social, en determinats casos especials.

  • LLEI 14/1998, d'1 de juny, per la qual s'estableix el règim de control per protegir els recursos pesquers.

  • REIAL DECRET LLEI 6/1998, de 5 de juny, pel qual es transforma l'Empresa Nacional de Transportes de Viajeros por Carretera (ENATCAR) en una societat anònima.

pujar

Agència Estatal Butlletí Oficial de l'Estat

Avda. de Manoteras, 54 - 28050 Madrid